tirsdag, mai 12, 2009

Jeg er Dale Bartholomew Cooper

Jeg har fremdeles igjen to stilbunker. De blir så altfor sakte tynnere. Etter masing om dette fra klasse1, gikk jeg inn til klasse2. Der var de unormalt stille og i fantastisk humør. Den mest kritiske eleven kunne fortelle meg at hun nå, ved hjelp av meg, syntes økonomi var veldig morsomt. Jeg har tydeligvis overgått meg selv. Fra A gikk jeg mot D, min minst krevende elev både i oppførsel og krav han stiller til folk rundt seg. Trodde jeg. Sin framtidige kone hadde en helt klare og urokkelige kriterier:
1) ha en eller flere i nærmeste familie som er lege
2) være lærer eller ha familie der alle er lærere
3) være kristen
4) ha en fortid i kor (dette var det viktigste kriteriet!)
5) være ei bra dame
6) humor ikke viktig i det hele tatt

Og jeg:
And for a minute there, I lost myself, I lost myself
And for a minute there, I lost myself, I lost myself


Jeg er ikke kravstor i det hele tatt. Jeg vil bare ha en damn good cop of coffee.