onsdag, juni 01, 2005

Jeg har fått lesere

Ettersom jeg har en jobb som er genial i forhold til å lese til eksamen, benytter jeg heller tida til å gjøre andre ting. Og løgn er det (tar meg stadig i å lyve når jeg skriver. Vikler meg inn i rare og usanne setninger. Fæle greier.) at det er fordi jeg har en jobb som er genial til å lese at jeg bruker tida på noe annet. Det er fordi jeg kjeder meg, har dårlig konsentrasjon og har sittet inne hele dagen (å være eksamensvakt på vgs er ikke veldig spennende!), at jeg gjør andre ting. Uansett. Jeg sjekka bloggen min, som om det var noe å sjekke. Og det var (kanskje er?) det jammen meg. Jippi, jeg har fått to "comments"! Og to lesere (ja, jeg regner dem som to selvstendige individ og lesere). Det ble jeg glad for.

Noe jeg ikke er glad for er at jeg i dag begynte å grue meg til eksamen. Huff. Og jeg har to igjen, og det er to hele angstfulle uker til jeg har sommerferie og forhåpentligvis kan synge, eventuelt gaule, "det er sommer, det er sol og det er onsdag" uten å lyve.

Og sist men ikke minst misliker jeg å se at jeg bruker så mange paranteser på en så liten tekst. Det er noe tull.

3 Kommentarer:

Blogger Kjersti sa...

Takk for at du ser på meg og min søster som to selvstendige individer. Det tror jeg vi setter pris på.

Ellers vil jeg legge til at jeg er stor fan av paranteser (og at tidspunktene for muntlig ble hengt opp på tavla i dag.)

11:23  
Blogger Marit sa...

Bare hyggelig. Og dette er jo riktig så gøy, det å kunne sjekke kommentarer mener jeg.

Det med tidspunktene liker jeg ikke. Jeg gruer meg skikkelig. Og nå har jeg rota meg inn i (tja, lest og fortsatt leser om) Bakhtin. Tror det er andre ting jeg burde lest på. Vondt i hjertet mitt har jeg også. Ik.

12:11  
Blogger Ingrid sa...

Ja, det setter vi definitivt pris på (selv om vi ser like ut på håret og har like klær og hele tida krangler om hvem av oss som så ut som oss først).

Og siden bloggen din har blitt så pop, venter jeg bare på EKSPLOSJONEN av kommentarer som sikkert kommer på min også. Je.

Og muntlig'en skal du ta med storm. Fordi du er så flink og kul. Je je. Jao.

18:36  

Legg inn en kommentar

<< Home