lørdag, november 18, 2006

Kult

7 Kommentarer:

Blogger Ingrid sa...

Hva i all verden er det der?

02:22  
Blogger Marit sa...

Tre søte damer på bytur. Det ser du vel?

Det tekniske rundt det forstod jeg ikke som noe mer enn utrolig morsomt og kult. Det het Echo. Tror jeg.

09:53  
Blogger Ingrid sa...

Tre? Marit, Hilde og...to tore, hvite pupper??

18:26  
Blogger Marit sa...

Tore er her ikke. Det er Ingri derimot. Hvor du ser noen hvite pupper vet jeg ikke, men det kan godt være det er noen av de i bildet. I ditt bilde vel og merke. Ikke i mitt.

09:41  
Blogger Ingrid sa...

Aah, din norsklaerer. Bare heng deg opp i detaljer og drit i aa forklar meg hvorfor du har et saa rart bilde av dere, du.

15:49  
Blogger Marit sa...

Kjære Ingrid.

Hadde jeg vært sivilingeniør (eller noe annet smart, tøft og realistisk) skulle jeg gjerne forklart deg det kule bildet. Jeg er, om ikke norsklærer, så ihertfall litteraturvitenskapelig student, og kan derfor ikke forklare deg det.

Min erfaring med det var at vi gikk bak i et rom til noe som ligna et speil. Der ble vi speila i et slags ekko, slik at bildet av oss kom tre ganger etter hverandre. Samtidig ble det vist på en stor hvit vegg lenger inn i lokalet (som jeg tok bilde av etter å ha gått nokså fort vekk fra speilet. Det ser du ut fra at jeg faktisk er i bildet fremdeles). Det hele var betegna som kunst (på grunn av institusjonaliseringa av det i en kunstutstilling). Og der har du meg. Skal jeg fortelle deg litt om Peter Bürger og hans avantgardeteori?

Greit nok forklart? Ok?

09:34  
Blogger Ingrid sa...

Flott! Takk! Er ikke det spor klokere, men je foeler meg megettilfredsstilt.

15:37  

Legg inn en kommentar

<< Home