tirsdag, juli 12, 2005

Den gyldne omvei

Våkne i det Blä rummet (Områdenummer:54 Navn:Letnesvågen Hovedtype:Kyst og havstrand Naturtype:Kalkrike strandberg Verdi:A )
På Myra. Med bestemt endelse. Og annen betydning.
Herlige hjerter i det fri med lek til dessert. Og hanegal (såklart).
(Onkel, mor, mormor har øynene på plena. Andre ganger i det blå. Ikke det Blä rummet.)
Kunst. "Akkurat nå, og uavhengig av kjønn, er det et fryktelig dårlig tidspunkt for å begynne ei utlegging om skillingsbokforfatteren Rudolf Muus og Muusbrua nederst i parken." Enig.
Deretter noe gult.
Kyss, klapp og klem. Hadet på badet (din gamle sjokolade).

Nye mennesker. Litt tørst. Mer rødt. Sang og gitar. Mer sang og gitar. Å, så koselig å synge. (Men blir de berømte mon tro?)
Fin sommerkveld med oppskrubba arm etter svak opptreden!

Fin(e) dag(er).

3 Kommentarer:

Blogger Kjersti sa...

Hulk. Akutt Inderøylengt.

22:11  
Anonymous Anonym sa...

marit, min..det er så alt for lenge mellom hver gang du er på inderøya! ja, vi kosa oss! -men "rævkrok" midt på veien i skjørt?! skrubbsår hører jo sommerferier til. blå himmel, rød vin, gul sol, barføtt i grønt gras!
ragnhild, med den mørke, mørke altstemmen

12:30  
Blogger Marit sa...

Jeg er nesten helt sikker på at jeg hadde tatt på meg ei olabukse før jeg tok til med å vise hvor sterk jeg er. Rettere sagt hvor lite sterk jeg er.
Sånn er det med den saken.
Men koselig var det både med skjørt og med olabukse!

17:44  

Legg inn en kommentar

<< Home