onsdag, januar 11, 2006

Turist i egen by

Kaffe, kunst, stor kirkebygning med mange fine små detaljer og gammel slekt. Mer kunst, enda mer kunst* og herlig brød og oliven.

Det funka bra å være turist. Jeg likte byen jeg gikk rundt i. Og følelsen ble mer virkelig når I ringte og sa at hun måtte legge seg tidlig fordi hun hadde en karriere å tenke på. Hva jeg bedriver? Jeg sover, drikker kaffe og leser lyrikk.

Et siste spørsmål: Hvem har lånt Bipersonar av Carl Frode Tiller av meg?
* Til dere som betviler at det finnes provoserende kunst i dag; sjekk ut innerste rommet på Ni muser. Eller dropp det å ha fine Lindgrenbarndomsminner. (Bare så synd jeg ikke ble provosert sjøl, bare litt trist.)

3 Kommentarer:

Blogger Marit sa...

Ok, helt greit, jeg kunne bare ikke fatte hvem som hadde den. Du har altså lånt den for lenge siden. Også Bikubesong og The Cocka Cola Company for ikke så lenge siden. Doppler? Noen flere?

00:25  
Blogger Marit sa...

Åja? Så du prøver å late som at du ikke har lånt så mange?
Du ønsker egentlig at jeg ikke skal huske at jeg egentlig har en del flere bøker enn de som er stappa inn i bokylla mi du. Kanskje greit, her er det ikke plass til flere. Men jo, det er det alltid.

00:58  
Blogger Marit sa...

Du kan jo prøve deg.
Jeg blir ikke sint.

23:05  

Legg inn en kommentar

<< Home