tirsdag, august 01, 2006

meme

Etter å ha sondert bloggterrenget, og oppdatert meg på hele juli, oppdager jeg at jeg bes opplyse mine kjære lesere om at
- Jeg har ingenting i fryseren min. Den store fryseren jeg har til låns inneholder sei, bær, fiskegrateng, pitabrød og is.
- Min garderobe består av to kofferter og to sekker. Av garderoberelaterte element kan jeg nevne truser, trøyer, olabukser, skjørt og sko.
- I min dagslånte bil ligger det cder, en stein, min søsters gavekort på ikea, sykkelstativ og tyggegummi.
- Jeg vil generelt hekle/strikke/sy før jeg dør. I denne sammenhengen har presisering på hva jeg vil hekle/strikke/sy ingen relevans.
- Jeg memer Kjersti, Ingrid, Gro Mari, Ingrid og Mari.


Til Anna; spørsmåla var RARE. Og om jeg skal være ærlig var de også litt KJEDELIGE både å skrive og lese. Likevel er du trolig den flotteste snart gifte dråka jeg kjenner.

2 Kommentarer:

Blogger Marit sa...

Ja. Jeg skjemmes. Helt oppriktig. Og det alfabetiske ble jeg jo bare tull. For et liv.

20:49  
Anonymous Anonym sa...

Jeg har fått verdens fineste minnebok. Og jeg savnet deg der. Du skulle fått en klem. Nå får det heller bli neste gang jeg ser deg!

00:38  

Legg inn en kommentar

<< Home