tirsdag, juli 26, 2005

Mitt egentlige jeg. Forankra i en objektiv virkelighet.

Etter noen (mer eller) mindre interessante tester (som bedyrer å ikke være vitenskapelige. Men hva er vitenskap, sånn egentlig?*) har jeg funnet ut at jeg er 70prosent rar (You're so weird, you think you're "totally" normal. Right?But you wig out even the biggest of circus freaks!), at jeg i mitt forrige liv var en ond kryddersamler som levde i vestafrika og ble levende begravd, at min egentlige far er ingen ringere enn OJ Simpson (What You Call Him: DadaWhy You Love Him: He's your sugar daddy) og at jeg vil dø når jeg er 82år gammel (82 Congratulations! You take good care of yourself.You're poised to live a long, healthy life). Kanskje det er på grunn av jeg er i en fantastisk form (You're confident, focused, and on top of your game.People are attracted to your energy right now.This is the time to go for it - you're likely to get what you want!)

Sånn rent statistisk ihvertfall.



*jada, jeg abonnerer på Klassekampen, men har samtidig enn intern "klassekamp" i heimen der ulike kunnskapsfelt (også kalt vitenskaper. Eller var det motsatt. Det var vel helst det.) er under diskusjon.