mandag, oktober 03, 2005

Tilstandsrapport

Jeg har hatt ei bra helg. Ei helg fylt med kafebesøk, lang og god frokost, fest og jazzkonsert. Jeg har ligget lenge under dyna og lest bok, slarva med venner på nok en kafe, og klatra. Også laga god middag iført ullunderbukse og med fyr i peisen etter å ha vært ute og blitt kald og sulten.

I dag har jeg slumra en halvtime, gått til byen for å kjøpe busskort (og tenkt på sykkelen som i dag står ubrukt) for å bli kvalm på bussen opp til universitetet. Spist tørr brødskive på lesesalen til frokost. Ikke fått tak i de bøkene jeg vil få tak i. Skrevet på ei pensumliste jeg ikke finner nok antall sider til. Hatt møte i to timer hvor vi ikke kom fram til stort, sjøl med god hjelp utenfra.

Nå skal jeg spise brødskive til middag. Også skal jeg på et nytt møte.