torsdag, februar 09, 2006

I Allahs Den Nådige og Den Barmhjertiges navn

så er det i dag Ashura, dagen hvor retfærdigheden sejrede, og jeg gikk meg midt inn i en demonstrasjon på vei hjem fra universitetet. Jeg var supertrøtt, det regna og jeg befant meg mentalt i en koselig Lillebjørn Nilsen-verden (på grunn av min elskede skjønne ipod og fordi jeg liker å gå i regnet). Noe sånt som "jøss" tenkte jeg, "her går jeg jammen midt oppi det, med politibiler og gode greier". Klarte å oppfatte Mohammad og Allah innimellom det de ropte (de kunne tross alt lært seg dansk før de starta å demonstrere, eh).

Nok om det, dette var ment mest til dere som har spurt om jeg merker mye til den såkalte saken (noe jeg alltid har avkrefta). Jeg har nemlig fått mitt livs søteste ebrev (eventuelt delt førsteplass med "et superkult D-kort fra nora" som jeg fikk i går). Og det ble jeg så glad for at jeg vil vise det til alle som velger å lese dette. Jeg har rett og slett kopiert det, og limt det inn.

Dato:
Thu, 09 Feb 2006 12:04:42 +0100
Fra:
markus eikeland jonassen
Til:
maritei@stud.ntnu.no
Emne:
[Intet emne]
de jik bra på fotbaltunerina.
hadu det bra?
markus
_________________________________
Trangt om plassen?
https://webmail.ntnu.no/horde/util/go.php?url=http%3A%2F%2Fwww.hotmail.com&Horde=bdbf75a629171416a847a534b16128b0
MSN Hotmail gir deg 250MB gratis lagringsplass

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

ja, ingrid. det har du rett i! hver sommer later jeg som de er litt mine tantebarn også..men reservetante ja, for all del! ragnhild

22:47  

Legg inn en kommentar

<< Home