torsdag, april 20, 2006

Litt bra og litt dårlig

1.
Jeg har gått på ski.

Jeg har spist egg, appelsin og sjokolade.

Jeg har sett krim på fjernsyn.

Jeg har (prøvd å) dansa swing.

Jeg har følt vår i fjæra.


2.
I går tilbrakte jeg mesteparten av dagen på en flyplass. Jeg oppdaga (etter å ha tenkt på hvor mye tid folk som ikke kontrollerer alt mulig til envher tid på reise faktisk sparer og for første gang i mitt liv lest skiltet som omhandler 600kroner-bota) å ha en annen manns kvittering i lomma og ikke min forhåndsbetalte billett idet jeg hører billettkontrolløren. Utafor blokka (I REGNET!) stod en full italiener, spanjol eller dansker for den del og veiva med ei ølflaske og ropte noe om amor. Jeg fnøs foraktelig, prøvde å få meg noen timer søvn før dagens forelesning fra 9-16 med påfølgende kollokvie.


3.
?

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Kanskje ikke så sentralt i fortellingen din, men hvilken bot er 600kr-bota? Siri

16:08  
Blogger GM sa...

og jeg vil bare tilføye at da jeg så for meg deg i stad, så var det litt amelie-stemning. litt sånn koselig film. så veit du det:)

23:53  
Blogger Ingrid sa...

litt bra og litt daarlig liksom...

14:12  
Anonymous Anonym sa...

fjern den parantesen ang swing! hilsen en som så deg

17:38  
Blogger Marit sa...

600kronerbota leste jeg om på vei ned trappa til plattformen min, og var glad jeg alltid kjøpte billett. Den bota får en om en ikke har billett. Det hadde praktisk talt ikke jeg. Neste gang skal jeg ta en Amelie. Da blir det bare fint, og jeg kan springe av sted med store sko (for en gangs skyld), zorromaske og søte franske fraser for så å brase inn i drømmemannen.

Hva gjelder parantesen ble jeg litt usikker. Først tok jeg det positivt, som i at jeg faktisk dansa, men så leste jeg det negativt, som i at jeg bare prøvde. Er nok helst det. Med andre ord; litt bra og litt dårlig liksom (ja, var akkurat det jeg tenkte på ja Ingrid).

12:10  

Legg inn en kommentar

<< Home