fredag, mars 24, 2006

Paris Hilton;

hvem er det? Altså; jeg har fått med meg at personen er kjendis. Vet også hvordan hun ser ut. Men hvorfor er hun kjendis? Og hva bedriver hun sånn egentlig, foruten å jåle seg på utallige kjendisfester (som er det eneste jeg vet at hun gjør)?

Dette lurer jeg en hel del på. Alle skriver om henne, uten å forklare hvem det egentlig er. Det samme gjelder de som klager over at folk skriver om tull. De bruker ofte nettopp Paris Hilton som eksempel på for eksempel dårlig journalistikk. Og jeg bruker å tenke meg enig når jeg leser det. Hvorfor det?

Vet alle i hele verden dette bortsett fra meg?



Det jeg derimot kanskje vet, er at det likevel ikke er lov å skrive "ho" for "hun" i bokmål. Det irriterte meg å finne ut.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hei Marit. Du har en egen evne til å pirre nysgjerrigheten. Jeg ble rett og slett nødt til å undersøke fenomenet Paris Hilton. Det ser ut som suksess-konseptet består av det vanlige; et vakkert ansikt, glamour og mye penger. Under tittelen "why is she famous?" fant jeg følgende:
"Paris the Heiress" is first-born in the latest generation of the Hilton family, of swanky hotel fame. Fat trust fund aside, she is also known for being a high-society party girl, part-time model, and quasi-actress.
Tja, det var ikke så mye å bli klok på, men ved å gå inn på ei side for "ekte menn", fant jeg mye mer. Adressen ser du her:
http://www.askmen.com/women/models_150/171c_paris_hilton.html
Håper du har det fortsatt bra i det smukke land. Tjo og hei, pling-pling

14:25  
Anonymous Anonym sa...

OBS: hele adressen kom ikke med i forrige melding, etter http://www.askmen.com/women/ skal det stå følgende: models_150/171c_paris_hilton.html

14:32  
Blogger Marit sa...

Takk Rune. Bra jeg har kjennskap til ekte menn som deg. Nå er jeg litt mer på likefot med resten av verden.

Jeg håper du har det fint i det fine landet. Jeg har det smukt i det smukke.
Eller noe sånt.

10:04  

Legg inn en kommentar

<< Home