søndag, februar 26, 2006

Siden sist

- kulde
- slik
- øl
- kjedereparering
- ny fin svart bremyktlignendesykkel
- nattpanikk
- iranske fotballfans og Johnny&June
- skuddrama

Nye vinklinger på Mohammedsaka? Nei
Mye skriving til Den Store Masteroppgavedagen? Nei

Siste timene: Fastelavensboller med brunost og melkesjokolade fra Norge, for deretter å komme hjem til sletta tekst. Jeg satser på et mirakel, og går til sengs med tanken på at om et kvarter starter ei ny uke med nye muligheter. Den skal være både sunn og effektiv.


Hva gjelder kul storesøster og søt lillesøster tenker jeg (foruten at fisken har bjeller) at jeg gleder meg til å treffe begge to. Veldig.

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

ja, tro det eller ei - fisken HAR faktisk bjeller! Artig at du husket det... men hvor blir det av det hvite når snøen smelter? Det gikk jeg og grublet på det tid jeg var Tussi...

17:10  
Blogger Marit sa...

Jeg er litt Tussi nå jeg. Og jeg har spist geleføtter.

Her i Danmark er det mye som er deilig, men ingen som har nevnt damelongs. Ser for meg at det er deiligere i Gambia. Med en puprik (så klart). Og det er enklere å komme seg til Gambia med et helikopeter fra Brønnøysund (det går direkte fra dongerifestivalen), enn med tog.

Kua drikker vann.

22:59  
Anonymous Anonym sa...

Du svarte ikke på spørsmålet mitt, men hukommelsen din er imponerende bra!!!!! Dessuten har jeg ennå ikke funnet ut hvor mange kromosom ei bananflue har. Har ikke vi ei i slekta som liksom skal ha greie på slike ting?

09:03  
Blogger Marit sa...

Jo, den personen har greie på en hel del mener ho sjøl. Det mener forsåvidt jeg også (bortsett fra orddeling). Jeg for min del vet ikke hva ei bananflue er for noe.

Det hvite i snøen derimot, det forsvinner med snøen. Eller rettere sagt; det hvite ER ingenting. Nå skal du høre her kjære deg, at for det første er ikke hvitt noe farge. Og, farger er heller ikke en ting. Det er måten vi tar lys inn på øynene våre (som består av tapper og noe annet jeg nå ikke husker navnet på). Jeg kan også nevne at det vi ser, er oppned inni øynene våre. I dag har jeg fått e-brev fra optikeren min, og om noen uker vil også jeg kunne få sett diverse ting rundt meg.

Og, jeg må bare si (sjølskrytende som jeg av og til kan være om ting jeg egentlig ikke kan), at mine øyekunnskaper var bedre enn jeg går rundt og tror. Spør du meg om drøm og søvn, kan jeg rett og slett være god. Mener jeg sjøl ihvertfall. Her og nå, når jeg ikke behøver å fortelle om det. Jeg er også et teknisk vidunder.

11:21  
Anonymous Anonym sa...

Staver er det andre som du ikke husker hva heter..

16:08  
Blogger Marit sa...

Ja.

For å være ærlig forstod jeg ikke setninga di. Er dette framtida?

Er det et sådan sprog man skal blive ved at høre?

19:41  
Anonymous Anonym sa...

Blablabla.. du skjønte hva jeg mente

20:03  

Legg inn en kommentar

<< Home