onsdag, mai 25, 2011

Hilsen fra søster

Hei på deg, her er jeg. Blekkulf det er meg! In a big big world. how was i supposed to know? That somethin' wasnt right here?


I know that I cant take no more, it aint no lie! I wanna see you out that door. Eg ve te Bergen med det samme. Der har eg det som fisken i vannet. Someday you will find me.Caught beneath the landslide.In a champagne supernova in the sky.

So need your love, so fuck you all! Men når det bles som værst på toppan, og når galskapen får rå.Ska vi hold omkring hverainner, og vi vet det her ska gå. Well you couldn't be that man I adored. You don't seem to know. En jord der blomster gror, kan du ønske mer? Sammen skal vi leve. Hver søster og hver bror.

Help, I have done it again. I have been here many times before. So confused. My heart’s bruised. Was I ever loved by you? Ha-ha nu har jag gjort det igen, jag har varit dum mot mig själv. Jag är så bra på sånt, eller hur?

Because I'm Big, I'm Bad. Come On. One, two three uh! My baby don't mess around, because she loves me so. Give me the morning, give me the afternoon.The night, the night. Vi sitter i samma bil, en silvergrå missi.

It ain't me you're lookin' for, babe. I ain't happy, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag. You want me, well fucking well come and find me. Du skal dansa ompa til du dør.

Shiny happy people holding hands. Og mitt eneste mål er å komme hjem å sove. Åh gud det gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort. You're just too good to be true. Can't take my eyes off you.